Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2021

Υπάρχει ζωή... μετά τον θάνατον! "ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ" του Γιάννη Γαρδέλη

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ τη μετά θάνατον ζωή

Σήμερα είναι η πρώτη μέρα κυκλοφορίας του βιβλίου, έκπληξη.
Σύντομα και οι πρώτες παρουσιάσεις.

Σχετικά με τον εκδότη

Γεννημένος στην Αθήνα το 1950. Υπήρξε τραγουδιστής, με συνεργασίες με γνωστά ονόματα της Ελληνικής μουσικής σκηνή μεταξύ 1965-1989. Απο το 1989 και μετέπειτα ξεκινά να ασχολείται με το λιανικό εμπόριο. Το 1993, μετά από χρόνια αναζητήσεων για το υπερφυσικό γνωρίζει τον Χριστό. Αλλάζει τελείως η ζωή του. Πέραν της μουσικής που συνεχίζει να ασχολείται, γράφει στίχους και μουσική για χριστιανικούς ύμνους. Όλες οι μουσικές παραγωγές έγιναν με προσωπικά έξοδα χωρίς καμια υποστήριξη. Έχει συγγράψει περίπου 15 βιβλία, χριστιανικού περιεχομένου και 2 βιβλία για την διατροφή με την οποία αχολείται για περίπου 30 χρόνια. Επίσης η αγαπημένη του ενασχόληση είναι η γυμναστική. 

Το βιβλίο "ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ... τη μετά θάνατον ζωή"

Το βιβλίο του "ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ", κυκλοφορεί απο τις εκδόσεις ΔΙΩΝΗ (2109402569 & 6932413433). Μπορείτε να το βρείτε επίσης απο τα βιβλιοπωλεία ΙΑΝΟΣ (2103217917και τις Εκδόσεις Ο  ΛΟΓΟΣ (210382395)Όποιος θέλει μπορεί να το παραγγείλει και στα τηλέφωνα 6977935734 & 2294023689 με το κόστος του βιβλίου στα 12 ευρώ, εκτός αν σταλεί οπότε θα υπάρξουν και έξοδα μεταφοράς.

Αναφέρεστε σε μυθιστορηματική πλοκή και αποκαλυπτική έρευνα πάνω στην μεταθανάτια ύπαρξη του ανθρώπου. Πόσο καιρό σας πήρε για να τις συλλέξετε και με ποιόν τρόπο κάνατε την συλλογή της έρευνας?
Ασχολούμαι με το θέμα 30 και βάλε χρόνια. έχω ακούσει διαβάσει, και μελετήσει χιλιάδες, το εννοώ, μεταθανάτιες εμπειρίες. Γνωρίζω, (πολύ σοβαρό αυτό), ανθρώπους προσωπικά που μου εχουν εμπιστευτεί τις εμπειρίες τους. Στο πρώτο βιβλίο μου η εμπειρία του Αλέξανδρου, είναι φίλος μου. Στο "Αποκαλύπτω", η εμπειρία του Βαγγέλη είναι από άνθρωπο που μου την εμπιστεύτηκε βλέποντας τα βίντεό μου.
ΜΕΤΑ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ

Είναι  σημαντικό να τονίσω πως την πρώτη μου επαφή με το θέμα την είχα το 1975 όταν διάβασα το βιβλίο του Δρ Μούντυ, Αμερικανού ψυχιάτρου, το LIFE AFTER LIFE που με συγκλόνισε. Τότε δεν είχα καταλάβει πως αυτός θα ήταν ο προορισμός της ζωής μου, μέχρι το τέλος της φυσικής μου ύπαρξης, σε αυτή τη γη.

Αναφέρεστε σε πραγματικά γεγονότα που αναφέρετε μέσα απο τον ήρωα για τον οποιον γράφετε. Είναι υπαρκτο πρόσωπο ή αποτελει ένα σύνολο απο πρόσωπα?
Είναι απόλυτη αλήθεια το όνειρο που ξεκινάει το βιβλίο με τον παππού μου. Είναι καθαρά προσωπική εμπειρία. Η εμπειρία του Άγγελου είναι παρμένη από αλήθεια και απο εμπειρίες που έχω επεξεργαστεί.

Η αναφορά στη νομισματική κρίση, την παγκοσμιοποίηση και την παγκόσμια ολοκληρωτική κυβέρνηση, μήπως μας προετοιμάζει για την έκδοση ενός ακόμη βιβλίου σας? 
Το θέμα αυτό το μελετώ μέσα από πηγές που είναι απόλυτα αξιόπιστες, στο εξωτερικό και στην Ελλάδα. Δυστυχώς ο κόσμος γνωρίζει ελάχιστα, και πιστεύει ακόμα λιγότερα. Η αλήθεια είναι πολύ πιο προχωρημένη. Αρκεί να πω μόνο μια πληροφορία. 'Εχει ήδη αποφασιστεί, εδώ και καιρό, το όνομα της παγκόσμιας κυβέρνησης. Είναι ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΓΗΣ. Πιστεύω πως πράγματι, το επόμενο βιβλίο, το οποίο ήδη είναι γραμμένο θα εχει αυτο το θέμα. Δεν το έχω κάνει ακόμα γιατί θα θεωρηθεί φαντασία. Αλλά θα το κάνω σύντομα.

Θα περιγράφατε το βιβλίο σας ως ιστορικό μυθιστόρημα?
Το βιβλίο μου περιγράφεται ως εξής. Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΓΝΟΗΜΕΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου